Home » Tarieven » Pakket: Klaar voor de start...

Pakket: Klaar voor de start...

Dit pakket is speciaal voor een kleinere ruimte zoals kastruimte of voor het op gang helpen of houden van je persoonlijke organisatieplan.

  • Een gratis intake van een uur.
  • 1 werkafspraak van 3 uur.
  • Evaluatie
  • Een telefonische follow-up.
  • Inclusief kleine organizing materialen.
  • Inclusief eventueel afvoeren van overtollige spullen naar de kringloop of stort*.

Ik kom bij je thuis voor een kennismakingsgesprek waarbij we samen gaan kijken waar voor jou de grootste knelpunten zitten of waar jij je het meest aan ergert.

Hierna maken we een afspraak voor de werkafspraak en kom ik 1 keer voor 3 uren bij je thuis om samen met jou flink de handen uit de mouwen te steken. Na de werkafspraak gaan we samen evalueren.

Na ongeveer 4 weken bel ik je nog eens om te kijken hoe het gaat.

Dit pakket kost normaal gesproken €164,98 nu voor €148,49 inclusief 21% BTW!

* Kosten voor de stort worden doorberekend maar de tijd en moeite zijn voor mij.

Eventueel bijkomende kosten

Reiskosten binnen Deventer en tot 20km rondom zijn inbegrepen, daarna reken ik €0,19 per gereden kilometer.
Kleine organizing materialen zijn bij de prijs inbegrepen. Dit zijn materialen zoals labels, post-its en elastieken, maar ook notitieboekjes en tijdschriftcassettes.
Vind je het fijner als spullen naar de kringloopwinkel worden gebracht, dan doe ik dat met alle liefde voor je. Dit is bij de prijs inbegrepen.
De kosten voor het wegbrengen van spullen naar de stort worden extra in rekening gebracht, maar de moeite en tijd zijn voor mij.

Belangrijk om te weten is, bij al mijn diensten neem jij het voortouw. Ik begeleid en reik je systemen aan waarmee je in de toekomst verder kunt werken. En mocht het nodig zijn dan ben ik altijd maar één telefoontje van je verwijderd om je weer op weg te helpen.


«   »